ÇALIŞKAN: "AŞURE GÜNÜ, BİRLİK VE KARDEŞLİĞİMİZİN EN GÜZEL SİMGELERİNDEN BİRİDİR"
Eski Camii önünde gerçekleştirilen programda yaklaşık 500 kişilik aşure ikramı yapıldığını belirten Çalışkan, vatandaşların programa gösterdiği ilgiden memnuniyet duyduklarını söyledi.
Çalışkan, "Aşure; farklılıkların aynı kazanda kardeşliğe dönüştüğü, birlik ve beraberliğimizin pekiştiği önemli bir geleneğimizdir. Bu mübarek gün vesilesiyle hemşehrilerimizle aynı sofranın bereketini paylaşmanın mutluluğunu yaşadık. Eski Camii önünde yaklaşık 500 vatandaşımıza aşure ikram ederek bu güzel geleneği hep birlikte yaşattık." dedi.

Toplumsal dayanışmanın güçlendirilmesi gerektiğine dikkat çeken Çalışkan, "Yeniden Refah Partisi olarak sadece seçim dönemlerinde değil, her zaman milletimizin yanında olmaya, milli ve manevi değerlerimizi yaşatmaya devam edeceğiz. Birliğimizi, kardeşliğimizi ve paylaşma kültürümüzü güçlendiren her çalışmanın destekçisi olacağız." ifadelerini kullandı.
Programın gerçekleştirilmesinde emeği geçen teşkilat mensuplarına teşekkür eden Çalışkan, Aşure Günü'nün Edirne'ye, Türkiye'ye ve tüm İslam âlemine sağlık, huzur, bereket ve hayırlar getirmesini temenni etti.
